Uued tooted

KKK - Korduma Kippuvad Küsimused

Kaup:

Küsimus: Mida teha, kui ma ei leia sellist toodet kirjeldavat informatsiooni, millest olen huvitatud?

Vastus: Saatke meile e-kiri aadressile info@ekoluumen.ee ja me vastame ühe tööpäeva jooksul.

Küsimus: Kas e-poes müüdavad tooted on originaalid?

Vastus: Jah, kõik meie e-poes müüdavad kaubad on originaalid. Töötame ainult usaldusväärsete tarnijatega, kes suudavad tõendada oma kauba kvaliteeti ning selle eest ka vastutada. Kõik meie e-poes müüdavate kaupade tootajatel on vastavad kvaliteedisertifikaadid.


Toote hind:

Küsimus: Kas e-poes märgitud toote hind on lõplik?

Vastus: Püüame oma klientidele pakkuda parima hinnaga tooteid. Kui leiad aga sama toote odavama hinnaga mõne teise Eesti jaemüüja juures, siis palun anna sellest meile teada ja püüame pakkuda sama toote samaväärse hinnaga.


Kohaletoimetamine:

Küsimus: Kuidas kaup minuni toimetatakse?

Vastus: Saadame kauba postiga või kulleriga üle Eesti.

Küsimus: Kui kaua läheb kauba kättesaamisega aega?

Vastus: Tavaliselt jõuab kaup posti teel kohale 2-3 tööpäeva jooksul. Sellest erinevad tarneajad on märgitud iga toote juurde eraldi.

Küsimus: Kas on võimalik toode kätte saada ka kiiremini, kui e-poes märgitud aja jooksul?

Vastus: Mõningatel juhtudel võib kaup kohale jõuda ka kiiremini. Kohaletoimetamise aega võib täpsustada saates meile e-kiri aadressile info@ekoluumen.ee ja vastame sellele ühe tööpäeva jooksul.


Ostmine:

Küsimus: Kas on võimalik, et kauba eest maksab üks isik, kaup tarnitakse aga teisele isikule?

Vastus: Jah. Lihtsalt kliki "Edit", vali kohaletoimetamise viis ja kirjuta vastava isiku andmed.

Küsimus: Kuidas saaksin ostetud kauba eest arve?

Vastus: Saadame arve tellimuses märgitud e-posti aadressile niipea, kui kaup on saatmiseks valmis. Elektrooniliselt saadetud arve kehtib ka toote garantiina.


Garantii:

Küsimus: Kas toodetele kehtib ka garantiiaeg?

Vastus: Kõikidele e-poest ostetud valgustitele kehtib 24 kuu pikkune garantiiaeg. Välja arvatud lambipirnidel. Garantii aeg on märgitud kirjelduses.

Küsimus: Mida ma peaksin tegema, kui saadud toode on katki?

Vastus: Saada meile e-kiri aadressile info@ekoluumen.ee ning me vastame 3 tööpäeva jooksul.

Küsimus: Kas toodet on võimalik ka ümber vahetada juhul, kui seda parandada ei ole võimalik?

Vastus: Toode asendatakse garantiiaja kehtivuse jooksul või tagastatakse ostjale selle maksumus.


Tellimine:

Küsimus: Kui kiiresti asutakse mu tellimust täitma?

Vastus: Üldiselt kinnitatakse tellimus maksimaalselt ühe tööpäeva jooksul. Tellimust asutakse täitma peale kauba eest ettemaksu saamist.


Viimati vaadatud

Tooted puuduvad